петък , март 1 2024

От депресия до рак: Опасностите от храната, която ядем всеки ден

Ако искате да останете здрави, не трябва да консумирате повече от шест супени лъжици добавена захар на ден, според международни изследвания.

Учени от САЩ и Китай проучиха как „ свободните захари “ в храната и напитките (монозахариди като глюкоза и фруктоза) влияят на 83 здравни резултата.

Те установиха, че прекомерната консумация увеличава риска от 45 отрицателни здравни изхода, включително астма , диабет , затлъстяване , сърдечни заболявания, депресия , някои видове рак и смърт, съобщава Mirror .

Установено е, че депресията е особено силно свързана с високия прием на захар и рисковете от високо кръвно налягане, инфаркт и инсулт също са значително повишени. Много е тревожно, че високият прием на захар увеличава риска от седем вида рак , включително рак на гърдата, простатата и панкреаса.

Стигна се до заключението, че „безплатните захари“ трябва да бъдат ограничени до около шест чаени лъжички на ден и се препоръчва ограничаване на подсладените със захар напитки до една на седмица.

„Препоръчваме да намалите консумацията на свободни захари или добавени захари до под 25 g на ден “, каза авторът Liangren Liu, доцент в West China Hospital.

Естествените захари , съдържащи се в плодовете и зеленчуците, нямат отрицателен ефект върху нашето здраве и идват с допълнителни хранителни вещества като фибри.

  Знаете ли, че може да имате съжители в жилището си без да знаете! Ето какво да направите, ако се окаже така

Прочетете също

Бременна булка подслуша разговор между младоженеца и баща си и избяга от сватбата

Понякога нечии думи, казани дори с добри намерения, могат да съсипят живота ни.  Никол, героинята …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *