понеделник , юни 24 2024

12 микроупражнения,които можете да правите както у дома,така и на работа!!

Остани във форма! Бъдете доволни от външния си вид по всяко време.

Има редица причини, поради които някои хора не могат да отидат на фитнес, за да се насладят на тренировката си; може да се дължи предимно на времеви ограничения или нещо друго, като тревожност.

Каквато и да е причината, поддържането на физическа форма всеки ден е предпоставка за добро здраве. И така, какво могат да направят хората, които не обичат да ходят на фитнес, за да бъдат активни всеки ден?

В Twitter Джони Браун сподели интересна поредица от туитове, чрез които беше обяснена концепцията за „микротренинг“.

Браун пише, че микроупражненията позволяват на заетите хора да поддържат форма, като добавят малки количества упражнения към обичайните си рутинни процедури. Той изброи някои основни предимства:

-Не изисква оборудване
-Изгражда сила
-Подобрява баланса -Увеличава
метаболизма -Нямате
нужда от членство във фитнес зала.

В следващите туитове Браун предложи няколко примера за микротренинг, като им даде уникални имена.

1. Въздушни клекове на час

„Правете 10 въздушни клякания на всеки час. До края на работния си ден ще тренирате добре глутеусите си, без всъщност да напускате офиса си.“

2. „Изпратете“ лицеви опори по имейл

„Направете повече, като правите пет лицеви опори за всеки имейл, който изпратите.“

3. Планк и задържане

„Чакате ли среща да започне или сте на изчакване по време на разговор? Спуснете се и плячкосвайте, докато срещата започне. Това ще укрепи сърцевината ви, без да пречи на графика ви.“

4. Кардио за кафе

„Ускорете пулса си със скокове, докато машината ви вари кафе.“

  Важно! Всяка майка трябва да знае това! Най- лесният начин да свалите моментално високата температура на детето ви е:
5. Срещи с разходка

„Бъдете мобилни във вашите онлайн срещи. Това ще ускори пулса ви и ще ви помогне да останете ангажирани по време на разговора.“

6. Стъпки в коридора

„Вместо да ходите по коридора, правете напади, за да укрепите глутеусите и краката си.“

7. Повдигане на коленете при претопляне на храна

„Започнете да изгаряте калории предварително и тренирайте краката си, като вдигнете високо коленете, докато храната ви е готова.“

8. Повдигане на листа и миене на зъбите

„Отделете две минути, за да дадете на прасците си лека тренировка, докато си миете зъбите.“

9. Странично повдигане

„Когато се върнете на масата, вземете един стол и вдигнете единия крак настрани. Повторете 10 пъти с двата крака за по-здраво ядро ​​и здрави бедра.”

10. Седящи ритници

„Докато работите на бюрото си, правете повдигания на краката, за да укрепите сърцевината си.“

11. Правостоящи сесии

„Един от най-лесните начини да бъдете по-активни е просто да стоите, докато работите. Отделете 30 минути на ден, за да се изправите, докато вършите задачите си.“

12. Седене до стената

„30 секунди и стена е всичко, което е необходимо, за да направите „седене на стена“ и да започнете да усещате „изгарянето“ в краката и сърцевината си.“

– Малките, последователни усилия водят до големи резултати. Ако правите тези микроупражнения, ще натоварвате почти всяка мускулна група в тялото си до края на деня. Ще започнете да забелязвате резултати и ще станете по-силни, всичко това без да отделяте време за упражнения и без да ходите на фитнес – написа Браун в Twitter.

Прочетете също

Колко често трябва да почиствате гъбите си:

Обикновената гъба всъщност е мощен електроинструмент в кухнята – тя попива, изтърква и премахва мръсотията, …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *